Google+ Redes e Cousas: E-Mail Marketing

ticker

Lo Último

domingo, 28 de abril de 2013

E-Mail Marketing

E-Mail Marketing

O  e-mail marketing é unha estratexia de mercadeo na cal empregase o correo electrónico como ferramenta de comunicación e fidelización dos clientes.

A maior dificultade é conseguir que as persoas se interesen na tua temática e se suscriban ás túas notificacións.
Existen diversos proveedores de servizo de E-Mail Marketing. Mail Chimp é un servizo gratuito ata os 2000 suscriptores e 12000 envios menusais,  ainda que a tua conta de correo sexa unha gratuita, tipo google ou hotmail. 
Cando falamos de este tipo de marketing solemos referirnos a él como marketing de permiso, xa que en definitiva o usuario debe darnos permiso para que lle enviemos as comunicacións electrónicas.

As ferramentas que se utilizan para este cometido teñen posibilidade de segmentación de mercado, de xeito que podense persoalizar as campañas para conseguir maior eficacia, ainda que tendo en conta o ridiculo coste económico podense realizar campañas masivas.

Como desventaxas mentar que a interacción non é inmediata, e que por outra banda non é universal, xa que diversos caracteres (eñe, acentos...) poden diferir seu aspecto en función dos programas utilizados.

Para a realización de unha campaña compre:
  • Lista de suscriptores, propia ou de terceiros.
  • Planificación e diseño da campaña.
  • Seguimento, analise e optimización dos resultados.
Exemplo de formulario Mail Chimp:

Pidenos o último manual gratuito de Marketing on Line


 


Comunicación y Geolocalización.

  Licenza de Creative Commons
E-Mail Marketing by Manuel Freiría está baixo unha licenza Creative Commons Recoñecemento-CompartirIgual 3.0 Unported.

No hay comentarios :

Publicar un comentario