Google+ Redes e Cousas: Social Media Marketing: Pinterest

ticker

Lo Último

viernes, 17 de mayo de 2013

Social Media Marketing: Pinterest

Pinterest: A rede Social da Imaxe

(Traballando neste post)

Pinterest achega un novo xeito de interactuar cos internautas, que é mediante a imaxe empregada como chave para acceder a porta dos nosos portais corporativos.
Entendo que o formato imaxe ten ventaxes notables comparado cos outros xeitos de comunicarnos co webworld. A imaxe amosa de xeito inmediato a mensaxe. Non compren esperas como na música ou o video e tampouco se perde tempo coa lectura. 

pinterest
Para activar tua conta de Pinterest abonda con rexistrarse mediante un enderezo electrónico, ou ben acceder mediante as contas de Facebook ou Twitter.


pinterest facebook
Rexistro no Pinterest con Facebook
Unha vez que permiteslle á aplicación acceso a tua conta, debes encher os datos persoais antes de empezar a empregar o servizo.

rexistro pinterest

Unha vez dentro a información clasificase en álbums nomeados segundo o teu criterio. Logo cada foto que subas, colocarala no album mais adecuado según ti.


inicio pinterest

Ainda logo de definir os teus álbums, has poder editalos logo cando desexes mediante o botón editar.

editar pinboard
Editando un taboeiro.

A gran ventaxa que nos ofrece Pinterest, é que coloca ó usuario a 2 clicks da páxina de orixe onde está aloxada a imaxe. Por esa razón, para difundir o máximo as páxinas dos nosos clientes, podemos empregar o botón pinnear, que agochado na barra de ferramentas do navegador permitenos enlazar calqueira imaxe de unha web ou blog ós nosos cartafois.

boton pinear

E ti... como empregas Pinterest?

Recibe no teu correo consellos e trucos para mellorar tuas ventas gracias a Internet:


Licencia Creative CommonsSocial Media Marketing, Pinterest Manuel Freiría atopase baixo unha Licenza Creative Commons Atribución-CompartirIgual 3.0 Unported  Manuel Freiría en G+


Posibles Usos do Pinterest:

Taboeiro dos traballos de plástica de clase
portadas pinterest
Para amosar un catálogo de uñas
portadas pinterest
Para dar consellos de nutrición
portadas pinterest





W.I.P.

Pinterest para las empresas

Por: 

Pinterest 
tiene ya casi un año de vida y está siendo un gran éxito, llegando ya a los 11 millones de usuarios al mes.
Para las empresas, Pinterest es un buen escaparate para publicar fotografías y vídeos de sus productos y además conseguir visitas a sus webs.
Como esta red social es relativamente novedosa en España, vamos a hacer un repaso al vocabulario utilizado en Pinterest.
Diccionario de términos de Pinterest
Hemos utilizado algunas analogías con términos de  Twitter para facilitar su comprensión.
  • Pin: similar a un tuit, es la imagen o el vídeo que compartimos en Pinterest.
  • Board (tablero): forma de organizar los pins en Pinterest. Tienes que ponerle un título y una descripción sobre el tipo de pins que hay en él.
  • Pinner: un usuario de Pinterest.
  • Repin: similar al retuit, hacer repin de una imagen o vídeo de Pinterest hace que se muestren en nuestro tablero.
Algunos consejos para empresas
En Pinterest no hay distinción entre perfiles personales y perfiles de empresa, como en Twitter (a diferencia de Facebook).
  • Crea el perfil para tu empresa en Pinterest (ojo, tienes que solicitar invitación en la propia web, poniendo tu e-mail).
  • Crea Boards organizados por los temas que consideres interesantes de tu negocio, si eres una editorial, podrías crear tableros por categorías: Infantil, Novela, Cocina, etc. e incluir en cada uno de ellos imágenes de las portadas de los libros (cada uno con su enlace correspondiente a la web). También puedes incluir un board para compartir fotos que te gusten de otros sitios.
  • Consigue seguidores de tu perfil en Pinterest incluyendo un botón de “síguenos en Pinterest” en tu web, igual que haces con Facebook y Twitter.
  • Instala el botón “Pin-it” en tu navegador, para facilitarte la publicación de las fotos de tu web en Pinterest.
  • Incluye un botón “Pin-it” en tu web, en cada ficha de producto (si tus productos tienen imágenes). Si tienes tienda on-line, personaliza el botón para que incluya el precio (de momento en dólares) para que puedan buscarse tus productos en la opción “Gifts”.
  • Si creas banners para tus promociones y ofertas, súbelos a tu Pinterest.
  • Siempre que subas una foto, incluye el enlace a la web correspondiente, para generar visitantes.
  • Si tienes un blog:  incluye ilustraciones bonitas (hechas a medida, no copiadas) en tus art
  • ículos para que puedas subirlas a tu Pinterest (y pon también el botón “pin-it” en el blog para que tus visitantes puedan pinear las fotos de los artículos y generar tráfico a tu blog).
Estos son solo algunos consejos (nosotros también estamos empezando en Pinterest), vuestras sugerencias y comentarios serán bienvenidos. ¡Síguenos en Pinterest!

No hay comentarios :

Publicar un comentario