Facebook para Negocios: ¡ Despega !
Con este post poderás facer unha páxina do teu negocio por ti mesmo, optimizala e definitivamente poñer o teu negocio on line a un precio
<<cero>>
Dende ó punto de vista do usuario , o comportamento da páxina é similar a de un perfil persoal, aparecendo as noticias ou ben no valado ou no espacio de actualizacións.
Pero existen unhas diferencias que cambian o comportamento das páxinas respecto ós perfís:
.- Non están limitadas a 5000 contactos.
.- Permiten instalar artiluxios -robots- diversos que dan funcionalidade e enganche á audiencia e permitenos difundir mais cuestión.
.- Nos deixan meter información de fontes externas con máquinas.
.- Nos dan unha visión demo-xeográfica da nosa audiencia grazas as funcións estatísticas.
.- As páxinas poden ser administradas por diferentes persoas e con diferentes cometidos.
Necesidades previas a creacon de unha páxina (FanPage) de facebook:
O único que é necesario para crear unha páxina no Facebook e contar con un enderezo de correo electrónico onde recibir as notificacións que ademais sirve como nome para poder acceder a tua conta e mais ter unha páxina de perfil dende onde iniciar sesión.
Bueno, o único non, é necesario ter ganas de interactuar coa tua clientela por medio de esta rede social anunciando teus productos nas suas computadoras e teléfonos móbiles .
Bueno, o único non, é necesario ter ganas de interactuar coa tua clientela por medio de esta rede social anunciando teus productos nas suas computadoras e teléfonos móbiles .
Antes de proceder á creación da páxina deben dotarse de contidos as distintas canles de alimentación.
A audiencia da páxina debe dimensionarse en función do seu estado de "acabado". Empeza pouco a pouco, engadir á xente de mais confianza,valorar conxuntamente o aspecto, buscar fontes de contidos, e unha vez teña entidade, darlle publicidade.
No caso de contar con unha boa rede de colaboradores ou creadores independentes , a páxina podese alimentar automaticamente con estes colaboradores coa aplicación RSSGrafitti. ou outras similares, como twiterfeed.
Co fin de incrementar a visibilidade deste emprendemento na rede, imos crear unha páxina de empresa ou fan page. Contamos con algunhas ventaxas respecto ó perfil común do Facebook:
Ventaxas das páxinas respecto os perfís:
- Número ilimitado de seguidoras.
- As páxinas son visibles para todo o mundo, incluso si non está logueado no FB.
- Alta posibilidade de configuración. Podense crear aplicacións a medida.
- Indexación nos buscadores.
- Acceso a funcións estatísticas de comportamento ante os posts e de estudio demográfico.
- Dende as páxinas podese facer publicidade de productos e tamén crear propaganda para acadar maior audiencia.
Creando nosa Fáxina de Fans.
Dende a páxina do perfil pulsamos crear páxina:
Logo escolleremos o tipo de páxina que desexamos crear,(negocio local ou lugar; empresa, organización ou institución; marca ou producto; artista, grupo ou personaxe público; entretenemento ou causa social).
Damoslle nome, aceptamos os termos do servizo, cargamos a fotografía que desexemos para a identificación do sitio e continuamos co proceso de darlle vida.
Os nomes das Páxinas no Facebook:
O nome da páxina debe reflexar de forma precisa o contido da páxina. Facebook reservase o dereito de suprimir os dereitos de administación ou pedirche que troques o nome e o enderezo web de facebook de dita páxina si non cumple o requisito.
- Non deben consistir unicamente en termos xenéricos (como por exemplo "cervexa" ou "pizza"
- Deben facer uso adecuado das maiusculas e gramaticalmente deben ser correctos. Non se poden escribir en maiusculas mais que os acrónimos.
- Non poden incluir símbolos, puntuación excesiva ou indicadores de marca rexistrada.
- Non deben incluir descripcións superfluas nin calificativos innecesarios.
Como podes ver, a tua páxina recén creada aparece espida de todo... Para poñela atractiva, empeza por colocar unha fotografía que represente a tua marca ou negocio de unha sola vistada.
É despois é o momento de poñer a foto de portada.
Esta é a parte mais visible da túa páxina.
Esta é a parte mais visible da túa páxina.
- Usa unha imaxe exclusiva que represente ó teu negocio. Pode ser un plato popular do teu menú, a portada de un dos teus albums de fotos ou unha imaxe de alguén usando o teu producto. Emprega a creatividade e proba con imaxes que reciban unha resposta positiva do teu público.
- Lembra que as fotos das portadas son públicas.
- Estas fotos non poden ser nin enganosas nin confusas e tampouco poden infrinxir dereitos de autor de outras persoas ou empresas. Non se pode animar ás usuarias a que suban tua foto de portada ás suas biografías persoais.
- As fotos de portada deben ter cando menos 399 pixeles de ancho e non poden incluir imaxes con mais de un 20% de texto.
- Para optimizar o tempo de carga da tua páxina sube un arquivo JPG de 851 píxeles de ancho e de 315 píxeles de altura, e que teña un tamaño de menos de 100 k. Si estás a subir teu logo ou contido de texto, os arquivos PNG ofrecen un resultado de maior calidade.
Tua información na páxina do Facebook:
Acto seguido, temos na man esquerda un espacio de 155 caracteres para dar información acerca da tua empresa. Empreguemolo.
Para actualizar e complementar a información, debemos ir á parte superior da páxina e pulsar editar páxina para completar todas as posibilidades de información que se nos ofrecen.
Barre o menú ata que te des por satisfeita da presencia e comportamento da tua nova páxina.
Non estará de mais que leas atentamente as políticas de Facebook para páxinas para estar curada en saude e non meter a zoca.
Xa podes empezar a facer as tuas publicacións, suscribirte desde un perfil diferente e observar como funcionan os mecanismos e posibilidades desta función informática.
.- Se breve.
.- Publica con regularidade
.- Escolle o mellor momento para publicar. Cada grupo de usuarios teñen uns horarios para conectarse ás redes. Normalemente a xente se conecta ó chegar a casa do traballo.
.- Usa o FaceBook para publicar contido relevante.
.- Coñece a tua audiencia como a ti mesma.
.- Publica contido relevante para o teu público.
.- Publica fotos e videos.O FaceBook é unha ferramenta visual. Busca o impacto.
.- Utiliza efectos visuais chamativos.
.- Inclue imaxes que reflexen a tua marca.
.- Fala coa propia voz da tua marca.
.- Posiciona a tua marca como si fora un heroi ou un solucionador de problemas.
.- Proporcionalle os fans acceso exclusico a contidos, productos, eventos e ofertas. Mantén ás fans o corriente de todo o que ocurre nas entretelas dos eventos e lanzamentos de productos para facer que se sintan especiais.
.- Anuncia teus productos novos os teus fans antes que en ningún outro sitio, permitelles acceder antes as vendas ou publica fotos exclusivas dos eventos.
.- Aportalle valor ós teus fans publicando ofertas ou cupóns por tempo limitado ou utiliza a túa páxina para promocionar sorteos ou agasallos.
.- Fomenta a Interacción.
.- Inclue tua chamada á acción o principio da entrada.
.- Partilla as publicacións dos fans.
.- Crea eventos para espallar tuas ofertas ou para actividades a realizar en días sinalados.
Para que as persoas reciban tuas publicacións, podes animalas a que fagan click en recibir notificacións para que non se perdan ningún dos teus posts.
Publicando contidos na tua Páxina.
Non dificil facerse ver no Facebook, pero si queremos que se preste mais atención, podense seguir estas poucas pautas:.- Se breve.
.- Publica con regularidade
.- Escolle o mellor momento para publicar. Cada grupo de usuarios teñen uns horarios para conectarse ás redes. Normalemente a xente se conecta ó chegar a casa do traballo.
.- Usa o FaceBook para publicar contido relevante.
.- Coñece a tua audiencia como a ti mesma.
.- Publica contido relevante para o teu público.
.- Publica fotos e videos.O FaceBook é unha ferramenta visual. Busca o impacto.
.- Utiliza efectos visuais chamativos.
.- Inclue imaxes que reflexen a tua marca.
.- Fala coa propia voz da tua marca.
.- Posiciona a tua marca como si fora un heroi ou un solucionador de problemas.
.- Proporcionalle os fans acceso exclusico a contidos, productos, eventos e ofertas. Mantén ás fans o corriente de todo o que ocurre nas entretelas dos eventos e lanzamentos de productos para facer que se sintan especiais.
.- Anuncia teus productos novos os teus fans antes que en ningún outro sitio, permitelles acceder antes as vendas ou publica fotos exclusivas dos eventos.
.- Aportalle valor ós teus fans publicando ofertas ou cupóns por tempo limitado ou utiliza a túa páxina para promocionar sorteos ou agasallos.
.- Fomenta a Interacción.
.- Inclue tua chamada á acción o principio da entrada.
.- Partilla as publicacións dos fans.
.- Crea eventos para espallar tuas ofertas ou para actividades a realizar en días sinalados.
Para que as persoas reciban tuas publicacións, podes animalas a que fagan click en recibir notificacións para que non se perdan ningún dos teus posts.
As estatísticas das Páxinas do Facebook:
- Os administradores das páxinas non teñen acceso ós perfís persoais dos usuarios. Estas ofrecen datos brutos e anónimos das interacción globais, nunca de persoas individuais.
- Dentro dos datos accesibles están o número de persoas que "gostaron", a cantidade de persoas que viron unha publicación e o número de xentes que fixeron click nela.
- Facebook recopila estes datos mediante o rexistro e acumulación das actividades das persoas relacionadas coa páxina.
- Os datos estatísticos permanecen no poder de Facebook, non dos administradores.
- Co fin de axudar a protexer a intimidade das usuarias non se amosan estatísticas de páxinas con menos de 30 "gostos".
A característica de estatísticas de Facebook chamase Insights, e permite descubrir estadisticamente a base da tua audiencia separada por edades, localización, idioma.... permite incluso ver cales son as actualizacións de estado que resultan mais interesantes para o público e cales son cos que mais interactuan. ¿Todo isto para qué? Para saber a quen dirixirte e si a tua orientación está ben enfocada. Si tes unha tenda de roupa de bebés seguramente non estarás interesada en público masculino, mentras que si o estarás si teu negocio é de bricolage.(Non se quere decir que as mulleres non vaiamos a ferretería...)
A captura seguinte amosa a distribución por sexo e edades das persoas seguidoras de unha páxina do facebook, e as compara coa proporción dos usuarios do programa.
Por elo, as páxinas de fans do Facebook, convirtense nunha ferramenta moi valiosa. Podense compartir videos, fotos, concursos, facer preguntas, etc. Esta interacción é unha forma poderosa de construir relacións co teu mercado. Fomentar a interacción e a construcción do sentido de comunidade asegura o retorno dos usuarios a páxina.
Ten a posibilidade de "segmentación", e decir, escoller as persoas que van a recibir a notificación en función da edade, sexo, estado civil, idioma ou nivel de estudios.
Os eventos poden posteriormente ser compartidos pola audiencia da páxina. Alentar a difusión é unha forma de chegar a persoas que ainda non forman parte da tua rede.
Será a tua imaxinación a que lle poña tope os eventos que poidas crear. (Sempre con respeto á lexislación vixente no que se refire a comprimento de normativas de difusión no respectante a sustancias restrinxidas.
Unha vez que creaches o evento podes engadirlle unha fotografía e ilo comentando para que as persoas que aceptaron asistir reciban novedades no seu taboeiro de noticias.
Os eventos das páxinas non funcionan igual que os dos eventos do perfiles, pero poden ser difundidos a través de eles.
A partir do momento no cal unha páxina acada o número de 100 "me gusta", as empresas, marcas e organizacións poden ofrecer descontos ou facer ofertas á sua clientela.
Cando alguén recibe unha oferta, recibe un correo electrónico que terá que amosar no establecemento físico da páxina para recibir o desconto.
As ofertas podense facer tanto para a tenda física como para a tenda física e mais unha tenda virtual.
O anuncio permite ingresar un código de barras para facturar posteriormente, crear un recordatorio para as usuarias e editar as condicións da promoción.
A captura seguinte amosa a distribución por sexo e edades das persoas seguidoras de unha páxina do facebook, e as compara coa proporción dos usuarios do programa.
Interacturar coa tua audiencia nas páxinas do Facebook:
As páxinas de fans do Facebook permiten ter unha comunicación "persoal" cos fans mais intensa que a que se ten nun sitio web. Efectivamente unha empresa pode optar por crear foros ou calqueira outro medio de comunicación, pero os negocios pequenos rara vez poden permitirse esas opcións por costosasas e dificiles de implementar.Por elo, as páxinas de fans do Facebook, convirtense nunha ferramenta moi valiosa. Podense compartir videos, fotos, concursos, facer preguntas, etc. Esta interacción é unha forma poderosa de construir relacións co teu mercado. Fomentar a interacción e a construcción do sentido de comunidade asegura o retorno dos usuarios a páxina.
Crear eventos nas páxinas do Facebook
"Eventos" é unha función que permite organizar encontros ou actividades, realizar invitacións e promocionar algún acto concreto.Ten a posibilidade de "segmentación", e decir, escoller as persoas que van a recibir a notificación en función da edade, sexo, estado civil, idioma ou nivel de estudios.
Os eventos poden posteriormente ser compartidos pola audiencia da páxina. Alentar a difusión é unha forma de chegar a persoas que ainda non forman parte da tua rede.
Será a tua imaxinación a que lle poña tope os eventos que poidas crear. (Sempre con respeto á lexislación vixente no que se refire a comprimento de normativas de difusión no respectante a sustancias restrinxidas.
Unha vez que creaches o evento podes engadirlle unha fotografía e ilo comentando para que as persoas que aceptaron asistir reciban novedades no seu taboeiro de noticias.
Os eventos das páxinas non funcionan igual que os dos eventos do perfiles, pero poden ser difundidos a través de eles.
Promocións e Ofertas nas Páxinas do FaceBook
A partir do momento no cal unha páxina acada o número de 100 "me gusta", as empresas, marcas e organizacións poden ofrecer descontos ou facer ofertas á sua clientela.
Cando alguén recibe unha oferta, recibe un correo electrónico que terá que amosar no establecemento físico da páxina para recibir o desconto.
As ofertas podense facer tanto para a tenda física como para a tenda física e mais unha tenda virtual.
O anuncio permite ingresar un código de barras para facturar posteriormente, crear un recordatorio para as usuarias e editar as condicións da promoción.
Promocionar publicacións nas Páxinas do Facebook
Podese promocionar calqueira publicación que se comparta dende a sección de noticias, o perfil ou unha páxina, incluidas as actualizacións de estado, fotos, videos, preguntas, eventos e ofertas.Calqueira publicación que se promociones aparecerá mais arriba na sección de noticias para que mais persoas poidan vela.
As publicacións promocionadas deben respetar as Normas de Publicidade de Facebook (axustarse a lexislación, non fomentar a discriminación, non drogas, non medicamentos con receta, non pornografía... )
Cualquier publicación que promociones aparecerá más arriba en la sección de noticias para que más personas puedan verla.
Tal vez a ferramenta mais interesante da publicidade de Facebook é a posibilidade de limitar a chegada do anuncio en función de moitos factores, entre os que se atopan ademais da edade, sexo, ubicación, estado civil, intereses...
A publicidade pode ser pagada por impresións (CPM), persoas que miraron o anuncio ou por click (CPC), persoas que fan click no anuncio.
Cando pulsas sobre a esquina inferior dereita de unha publicación -impulsar anuncio- desplegase unha persiana, onde escolles a audiencia do anuncio e mais o presuposto diario que queres adicar a tua promoción.
A base de datos de Facebook, en función dos datos poporcionados polas usuarias, mostrará de forma anónima o teu anuncio ás persoas que ti decides. A base de datos nos informa (na captura superior) de que o anuncio que estamos creando, dirixido a mulleres que sexan pequenas empresarias, entre 25 e 45 anos residentes en Vigo e arredores, chegará a 1800 usuarias.
Os Concursos en Facebook:
A creación de concursos no Facebook teñen que realizarse necesariamente mediante aplicacións externas. Facebook non permite condicionar a participación nun concurso a "me gusta" nunha publicación no muro ou comentar ou subir fotos o muro.crear concursos a base de "me gusta" ou outras ferramentas propias da aplicación.Así mesmo Facebook tampouco permite comunicar os gañadores a través do chat, mensaxes ou publicacións nas biografías ou páxina do sistema.
¿Como utilizas ti Facebook no teu negocio?
Facebook Fan Page, Social Media Marketing por Manuel Freiría atopase baixo unha Licenza Creative Commons Atribución-CompartirIgual 3.0 Unported Manuel Freiría en G+ |
Outros artigos de interese.PlugIn sociais No FB:
Outros:
Ferramentas estatíscas e de Seguimento para o Facebook:
Aplicacións para o Facebook
1. Vchatter: Para chatear vía vídeo con tus amigos o amigos de amigos.
2. Slideshare: Comparte tus presentaciones en tu perfil de Facebook.
3. Profesional Profile: Segmenta tus amigos por intereses profesionales para mejorar tu networking.
4. Payvment e-commerce storefront: Monta tu tienda online en pocas horas con pasarela de pago PayPal integrada y poder realizar comercio electrónico desde tu perfil.
5. PlaceWidget: Integra tus resultados que vas obteniendo de Foursquare en Facebook.
6. IFrameApp: Customiza tu página de bienvenida en tu perfil y optimiza tu Landing Page de bienvenida editando tu propio código html.
7. Poll: Configura tu encuesta y capta la opinión de tus amigos.
8. Tweet Po.st: Actualiza tu muro de facebook con tus twitts.
9. My LinkedIn Profile: Sincroniza tus actualizaciones de LinkedIn en tu facebook.
10. Smetrica: Aplicación en desarrollo en Canarias para medir la popularidad y analizar la competencia.
11. FaisBoostic: Seguimiento de campañas publicitarias en Facebook.
12. Facemeter: Clasifica tus fans y evalúa la popularidad de tus interacciones con fans.
13. HyperAlerts: Alertas a tu perfil sobre comentarios de tu interés que realizan tus fans.
Bibliografía:
No hay comentarios :
Publicar un comentario