Google+ Redes e Cousas: Social Media Marketing: Facebook.

ticker

Lo Último

sábado, 19 de octubre de 2013

Social Media Marketing: Facebook.

usuarios de facebook

Facebook: Conectando coas usuarias

Fundado no 2004 por Mark Zuckerberg e Marc Andreessen, Facebook mantén que ten a misión de darlle a posibilidade ás persoas para compartir, e crear un mundo mais aberto e conectado.A xente usa Facebook para manterse en contacto con amigos e familiares, para descubrir que é o que está a pasar no mundo e para partillar e expresar aquelas cuestións do seu interese.
As cifras que rodean Facebook (o libro das caras) son de vértigo.
En xuño 2013 ten 1.150 millóns de usuarios. Eses son mais habitantes que toda África, moito mais que toda Europa e solo está superada en poboación por China, onde Facebook non triunfa, e mais a India.


bing, buscar en feisbuk
Resultados dunha busca co Facebook

¿Como funciona o Facebook?


O funcionamento do Facebook está determiñado por un concepto acuñado por Mark Zukenberk no 2007 denominado "grafo social" ou social graph, o cal orixinalmene referiase a rede social das relacións entre as usuarias do servizo de redes sociais ofrecidos polo Facebook.
O grafo social en si é un concepto abstracto que describe as relacións das persoas en liña, en contraposición das relacións efectuadas no mundo real.

O mesmo tempo seu esuema de funcionamento está baseado na idea emitida no 2005 por Jiryl Ejeström, e posteriormente popularizada por Hugh McLeod do "obxecto social", según a cal, as relacións humanas fanse por afinidades conceptuais ou vitais.

Así, cada rede social ten un "obxecto-concepto" arredor do cal xiran as relacións entre as persoas. (Tanto ten que sexa falar de viño, as relacións internas de unha familia como unidade ou ben tratese de un feixee de nenos xogando na praia arredor de un obxecto de interese común: Unha pelota.

facebook social graph
Grafo social do meu perfil de
Facebook
realizado con Wolfram Alpha
Por outra banda cabe mentar o concepto teórico da viralización nas redes sociais, de quen Facebook é o maior exponente: A teoría dos seis grados de separación de Francis Bacon, segun a cal calqueira de nos pode mandar un recado a calqueira persoa do mundo (cos medios actuais) pasando de acoñecido a coñecido mediane solo 6 pasos. Tanto como decir que unha foto tua está a solo seis compartir de calqueira outra persoa do mundo.

Nesta gráfica as persoas relacionadas entre si teñen unha cor. De ese xeito podese observar cales son os grupos, e as interrelacions entre eles e a sua densidade en función do "obxeto social que veña ó caso. Podense ver duas polarizacións coa maior parte de enlaces a dereita e esquerda, un grupo intermedio difuso de azul mais claro, e un terceiro grupo  de relacións, abaixo a esquerda, sin relación co núcleo das interaccións.

Unha curiosa ferramenta é Placebook, lugar onde si te logueas co Facebook che permite ver os teus contactos colocados sobre o mapa, na sua localización.

Outras Ferramentas de Facebook. Biografías, páxinas e  grupos.

As Biografías persoais do Facebook

Cada persoa usuaria da rede social Facebook, ten unha conta e uns datos de acceso. Cada conta ten unha biografía persoal, e pode xestionar varias páxinas. O máximo de contactos para unha biografía é de 5000 "amigas".

As páxinas do Facebook

As páxinas do Facebook teñen un aspecto similar ás biografías, pero ofrecen ferramentas exclusivas para conectar ás persoas con temas que lle interesan, como unha empresa, marca, organización ou pèrsoaxe famosa.
As páxinas son xestionadas por administradores que teñen biografías persoais. As páxinas non son contas diferentes de Facebook, e para ser creadas ou xestionadas compre acceder dende a propia biografía.
As páxinas proporcionan estatísticas que axudan ás administradoras a saber como interactuan as usuarias coa páxina.
Cando desexas seguir as actualizacións de marcas, organizacións ou persoas que che interesan, debes darlle a "me gusta", e as actualizacións aparecerán na sección de noticias.
Privacidade: A información das páxinas e suas publicacións son públicas e están dispoñibles de forma xeral para todo o mundo en Facebook. (e tamén podense ver sin rexistro)
Público: Calqueira pode indicar que gosta de unha páxina e conectarse a ela para recibir actualizacións e noticias. Non existe límite de persoas ás que podelle gostar unha páxina.
Comunicación: As administradoras das páxinas poden compartir publicacións usando o nome da páxina. As publicacións das páxinas aparecen na sección de noticias das persoas que están interesadas no tema.
Os administradores de páxina poden crear aplicacións personalizadas para suas páxinas e avaliar as estatísticas para levar un seguemento do crecemento e mais da sua actividade.

Crea unha Fan Page de Facebook paso a paso .

Os grupos do Facebook.

Os grupos proporcionan un espazo pechado para que persoas con intereses compartidos poidan comunicarse. Calqueira persoa pode crear un grupo.

Privacidade: Hay varias posibilidades de privacidade para os grupos. Os grupos secretos non aparecen nos resultados de búsqueda, e as publicacións tanto dos grupos segredos como pechados son accesibles somente para suas membras.
Público: Os membros de un grupo deben ser aprobados ou engadidos por outras persoas do grupo. Os grupos mais útiles solen ser os que se crean con un pequeno número de persoas coñecidas.
Comunicación: Nos grupos, os membros reciben notificacións de forma predetermiñada cando algún membro publica unha entrada. Os membros do grupo poden participar en chats, subir fotos ós albums compartidos, colaborar en documentos do grupo e invitar a todas as membras a eventos do grupo.

grupos de facebook
O candado indica que o grupo é pechado. So as membras poden ver as publicacións.


 
Licencia Creative Commons Social Media Marketing: Facebook  por Manuel Freiría atopase baixo unha Licenza Creative Commons Atribución-CompartirIgual 3.0 Unported  Manuel Freiría en G+

Ferramentas usadas para crear este blogue: Linux Ubuntu, Mozilla Firefox, Gimp, Inkscape, Google Forms, Google Spreadsheet, Linkwhithin, Facebook Apps.

No hay comentarios :

Publicar un comentario