Google+ Redes e Cousas: Yelp. Ferramentas de xeolocalización.

ticker

Lo Último

viernes, 31 de mayo de 2013

Yelp. Ferramentas de xeolocalización.

xeolocalización Yelp
Yelp fundouse no 2004 para axudar ás persoas a atopar bos negocios locais, tales como dentistas, peluqierías ou talleres.
Acadou un promedio mensual aproximado de 102 millóns de visitantes únicos no primeiro cuatrimestre do  Q1 2013.
Os "Yelpers" levan escrito mais de 39 millóns de comentarios arredor de negocios locais.
Ademais dos comentarios,  podes empregar Yelp para atopar  listas de servicios e por suposto para  para falar con outros  yelpers.
Calquerira empresa (ou seu xerente nas redes) pode configurar unha 
 conta gratuita para publicar fotos e enviar mensaxes ós clientes.
Yelp gaña cartos vendendo publicidade a negocios locais.  - Verás eses " anuncios de Yelp" claramente etiquetados alrredor do sitio web.
Os anunciantes de pago nunca poden moidificar nin reorganizar os comentarios recibidos sobre o seu sitio.
Yelp ten un filtro automatizado que elimina una pequena parte dos comentarios; centrase nos comentarios sospeitosos de ser abusisvos (tanto os bos como os cŕiticos)
Podese acceder a Yelp a través de iPhone, Android,BlackBerry, y mais - ver la lista completa de aplicacións para móviles aquí.


Para rexistrar a tua empresa:

Primeiro verificas que ainda non esté rexistrada. Ainda que ti non o fixeras, Yelp licencia información básica dos negocios a partir de terceiros proveedores de datos que as recopilan de servizos públicos e outras fontes. 
Tamén consiguen información de negocios a través dos propios usuarios, que en ocasións incluen un local recén aberto.
Unha vez feito iso haberá que atopar os dereitos de administración.


Recibe no teu correo consellos e trucos para mellorar tuas ventas gracias a Internet:


Licencia Creative CommonsYelp, ferramentas de xeolocalización por Manuel Freiría atopase baixo unha Licenza Creative Commons Atribución-CompartirIgual 3.0 Unported  Manuel Freiría en G+

Unha vez verificado que tua empresa non está rexistrada, debes encher os regulamentarios datos de contacto, ubicación e verificación de que ti eres quen dices ser.
Xa unha vez feitos estes pasos, recibes un correo no teu enderezo electrónico.
Unha vez confirmada a tua identidade (no correo) a equipa de Yelp verificará que os datos son correctos (ou algho peor, quen sabe)... e un par de días despois recibirás as instruccións para rematar a tua inscripción.
Recibirás unha chamada telefónica dandoche unha chave -verificación de que o teléfono corresponde coa tua ubicación...e .... pois non sei .. ainda non recibin a chamada... pero estou nerviosisima.... 

Cando teña acceso a conta de empresa, xa vos conto....

Mentras, a visión do usuario... ten mais ou menos este aspecto: Un mapa, o nome do local, valoración de servicio ... e os comentarios das usuarias.
Por non variar incidir en que cada comentario de usuaria ten un valor impresionante dentro das redes, xa que as persoas danlle mais valor o comentario das outras persoas que a calqueira anuncio de publicidade.



Aquí podedes ver outras ferramentas para xeolocalización.
Podemos axudarche a colocar e dinamizar o teu negocio en Yelp.-

No hay comentarios :

Publicar un comentario