Google+ Redes e Cousas: ¿Qué é o Marketing Online?

ticker

Lo Último

viernes, 31 de mayo de 2013

¿Qué é o Marketing Online?

Teu negocio na internet

Qué  é o marketing Online?

Se miramos noso día a día veremos que investimos unha gran parte do tempo en tomar pequenas decisións e que eleximos en función da información que poseemos,  tras ter comparado as diversas opcións que atopamos.

Por medio da Internet as usuarias realizan accións tan comúns como mercar no super, escoller o coche que mais lle gusta, visitar a vila onde queren ir de vacacións ...
Internet é unha canle que suministra informacion a unha velocidade moi grande e onde podemos escoller e elexir de unha forma moi cómoda e eficaz.

Esta é a orixe dos buscadores, e é o que motiva a empresas como Google, Bing ou Yahoo, entre outras, a tentar organizar toda a información do mundo para organizala e proporcionarlla as súas  clientas en calqueira lingoa, dende calqueira dispositivo, e intentando que os resultados da busca sexan relevantes para todas as partes actuantes.


Internet e mais os buscadores, revolucionaron a maneira en como as persoas accedemos á información, senón tamén a forma en que as compañias poden achegarse a suas potenciais clientas.
Compre non esquecer que ter mais información o noso dispor significa ter mais
teu negocio na internet
recursos, mais oportunidades para elexir aquelo que mais se axusta as nosas necesidades ou os nosos gustos.

Si non puseches tua empresa en Internet, non aparecerá no preciso instante no que a usuaria realice a búsqueda no seu navegador. Non importa que teu negocio sexa unha panadería, unha perruquería ou unha cervexería.

Esa é a vantaxe do Marketing en liña: Permite ás empresas contactar co seu público obxectivo ofrecendolle información relevante e útil para a toma de decisións no momento no precioso momento no cal a buscan.

Ademais o marketing en liña, permite ter un control absoluto sobre a inversión que se realiza, e sempre deixa coñecer  o retorno da inversión económica. Ó ser información relevante e non intrusiva proporciona datos de calidade para os usuarios, e o tempo ofrece importantes ferramentas as empresas para coñecer cales son as características do seu mercado potencial.

Resulta impensable  que un negocio funcione sin corriente eléctrica ou teléfone. ¿Non vas ter teu negocio na Internet
Por Internet pasan mais de 20 millons de persoas cada día en España, e mais de 1000 millóns de todo o mundo.
¿Vas deixar escapar ese mercado ?

Si as usuarias están en Internet, as empresas teñen que trasladarse alí onde están as usuarias. Se non se troca a internet nunha parte central do noso negocio, perderanse oportunidades claras tanto de ganar cartos como de medrar, poñendo incluso en perigo a nosa supervivencia no mercado.

A través das novas tecnoloxías, calqueira empresa pode ampliar seu negocio: Aproveitando a pequena inversión que supón a creación de unha páxina web, os empresarios poden acceder a novos clientes – de outros sitios e en outros horarios- e polo tanto ampliar sua facturación de xetio notable.

Para axudar a que as PEMES que o desexen se acheguen o mercado dixital, imos elaborando este blogue, onde iremos comentado diversos asuntos relacionados coa internet, o mercado e os negocio na internet.

Para elo elaboranse e manteñense actualizadas para que estén a túa disposición as GUÍAS DE NEGOCIO NA INTERNET, onde explicase paso a paso os elementos básicos para colocar teu negocio nas redes e destacar nos buscadores.

No hay comentarios :

Publicar un comentario