Google+ Redes e Cousas: Xeolocalización para negocios

ticker

Lo Último

miércoles, 13 de febrero de 2013

Xeolocalización para negocios


A xeolocalización é a capacidade de obter a ubicación xeográfica de un establecemento mediante Sistemas Globais de Posicionamento, comparación con outros lugares ou métodos electrónicos.
Ainda que o termo xeolocacalización está directamente relacionado cos sistemas de posicionamento, distinguese deste por un maior énfase na determiñación de unha posición relativa (respecto a unha rúa, por exemplo), e non só como un conxunto de coordenadas xeográficas.

"Xeosocialización é unha ampliación do termo levado ó eido da intelixencia colectiva,  onde as usuarias proporcionan valoracións dos servizos que utilizan nos diferentes negocios, proporcionando unha información moi permeable para o público xeral".

A maneira mais doada de atopar un producto ou servizo é sobre un mapa, xa que o habitual é que o cliente prefira atopalos na súa cercanía
Si a isto engadeselle que cos mapas dixitais podense ler as opinións de clientas, ver o xeito mais doado de chegar a un comercio e no caso dos teléfonos móviles facer click para chamar directamente, deberías estar convencida de que teu negocio debe estar presente nos mapas da internet.

Esta que che presento é unha folla de ruta básica para que priorices os pasos para poñer teu negocio no mapa.



Google Local / Google My Bussines:



É hoxe o servizo de mapas mais efectivo pola súa difusión.
Fai unha busca e si teu negocio aparece é que xa estás incluida na súa listaxe. Isto ocurre porque Google mercou os datos que lles damos as empresas de telefonía para encher súa base de datos.
Para poder administrar o contido da páxina abre a ficha onde pon mais datos e busca abaixo a dereita "¿É este teu negocio? Administra esta páxina" e sigue os pasos que che digan.
No caso de que teu negocio non apareza no mapa, podes dalo de alta eiquí.


Yelp:



XEOLOCALIZACION
Yelp fundouse no 2004 para axudar ás persoas a atopar bos negocios locais como dentistas, perruquerías ou talleres.
Recibe mais de 100 millóns de visitas cada trimestre, e os "yelpers" levan escrito mais de 50 millóns de reseñas.

Non importa que non coñezas a ninguén en Yelp, pero, cando menos actualmente, os mapas de Apple collen a información de esta fonte.
Si queres que teu negocio esté presente cando alguén faga unha consulta no seu Apple iPhone, debes crear unha conta en Yelp.
 Ë de balde. Para darse de alta, accede eiquí.

Facebook:

Pode parecer obvio, pero todos os negocios deberían ter unha páxina no Facebook configurada como "egocio local" para ter activadas todas as funcións que esa Rede Social nos da e poder recibir recomendacións e aparecer nos seus resultados de busca.

Foursquare:

Foursquare




Foursquare é a Rede de Sociolocalización mais coñecida.
A idea de onde naceu Foursquare foi a de que a xente fora capaz de atoparse e recomendarse lugares entre eles.
Nesta rede podes reclamar teu local (se alguén xa o deu de alta) de forma gratuita, e se non, podes darte de alta neste enlace.
Instagram basea súa xeolocalización en Foursquare.

Engadir o teu propio negocio é moi doado . So compre estar rexistrada.

Nota: Bing é un mapa no que tamén hai que estar, pero para priorizar suxiroche que sigas esta lista.




Licencia Creative Commons Yelp, ferramentas de xeolocalización por Manuel Freiría atopase baixo unha Licenza Creative Commons Atribución-CompartirIgual 3.0 Unported  Manuel Freiría en G+ 

No hay comentarios :

Publicar un comentario