QR para Marketing on Line.
¿Qué é un código QR?
Os códigos QR son un sistema gráfico creado para almacenar información.As siglas corresponden co termos ingles “Quick Response”, que significa "Resposta Rápida", porque o contido leese a alta velocidade.
Forno inventados no Xapón co fin de proporcionar un sistema de codificación de alta velocidade capaz de almacenar mais contidos que os clásicos códigos de barras.
A mellora respecto os códigos de barras tradicionais é que pasan de ter unha serie de barras que poden gardar un máximo de 20 caracteres a empregar unha matriz cuadrada feita de cadradiños brancos ou mouros. Este xeito de almacenamento é cen veces maior que o clásico e ten unha maior tolerancia a erros de lectura
Estes códigos poden ser leidos por calqueira lector de imaxes (dispositivos móbiles) e interpretados por eles.
Mentras que os códigos de barras unicamente admiten formatos numéricos, os QR danlle soporte a formato texto, SMS, enlaces a páxinas WEB e incluso información binaria.
Os usos que poden ter estes códigos nunha estratexia de marketing son innumerables. Os mais comúns poden ser:
- Contacto coa empresa
- Redireccionar a unha páxina WEB mobil.
- Enlazar a redes sociais.
- Descarga de aplicacións.
- Votar, realizar enquisas ou concursos.
Como vender usando Códigos QR
A conta de unha noticia aparecida na Voz de Galicia arredor dos códigos QR e unha peculiar campaña arrancada pola xerente de "Gusto Selecto", tenda delicatesen ubicada na rúa Rosalía de Castro en Vigo, comentamos testar a posibilidade de elaborar campaña con estes códigos coas nosas clientas de "Alimentación Abreu", neste caso centrandonos no tema dos conxelados.
A idea basease en ofrecer enlaces en formato QR colocados a beira do producto en venta, de tal xeito que se lle facilite á clienta a posibilidade de "fabricar" a receta no propio local. (Todas sabemos o engorro que supón ter que elaborar un menú diariamente sen aburrir ás nosas familias).
Para traballar esta aproximación a unha campaña QR empregamos as seguintes ferramentas:
Edición de imaxes: GIMP
Maketación gráficos vectoriais: Inkscape
- Facilitar menú para o día.
Un producto entra polos ollos e a rede nos dice como preparalo.
- incremento de ventas:
A clienta consulta a receta no seu smartphone e decide complementar a compra no mesmo instante en función do que necesita para rematar a receita.
- Fidelización da clientela:
Posibilidade de obter clientela extra cando non saben que facer de menú.
QR (Bidi) Desventaxas:
.- Compre diseñar tácticas de marketing en función de temporada e analise das consumidoras. (require entrenamento)
¿ocurreseche algunha outra?
Enlaces Relacionados:
![]() |
Por certo, o QR da miña tarxeta. |
Codigos QR; vender usando by Manuel Freiría está baixo unha licenza Creative Commons Recoñecemento-CompartirIgual 3.0 Unported.
No hay comentarios :
Publicar un comentario