Google+ Redes e Cousas: Google Analytics: Empezando

ticker

Lo Último

martes, 29 de enero de 2013

Google Analytics: Empezando

Empezando con Google Analytics.
Rexistro e configuración en tres pasos.

Paso 1: Rexistre a sua conta.

Visite o sitio de Google Analytics e rexistra a tua nova conta. Click en no botón Crear conta (create an account) e sigue as instruccións da pantalla.


Paso 2: Configuración das propiedades da conta.
Google Analytics é flexible e permite diversas configuracións das contas, pero a configuración afecta a como aparecen os dados no teu informe. Para axudarche a planificar a tua configuración, visita os artigos enlazados en  Overview of Analytics accounts, users, and data e no artigo About Properties.

Por hoxe paro que xa me abonda.

Step 3: Set up your tracking code.
Include the Analytics tracking ID and code in your website or mobile app to collect and send usage data to your Analytics account. You can track multiple properties in the same account, but every property must be set up individually. Follow a different process to set up web tracking and to set up mobile app tracking.
After you’ve completed your set up, return to this Help Center to learn more about managing your account, using your reports, and linking Google Analytics to AdWords.

If you link Google Analytics to your AdWords account, Analytics automatically tracks the behavior of visitors coming from your ads. This data gives can help you gauge the ROI of your AdWords budget and make informed decisions about changes or improvements to your AdWords account.
Traducción: Moi.
Fonte: http://www.simplybusiness.co.uk/microsites/google-analytics-guide/


Outras fontes:


http://abrahamvillar.es/2012/05/adwords-auction-insights-nos-permitira-espiar-a-la-competencia/?goback=%2Egde_1169097_member_117765426


http://abrahamvillar.es/2012/05/mide-el-impacto-de-tu-estrategia-en-redes-sociales-con-google-analytics/?goback=.gde_1169097_member_113549722

http://bloglanders.com/2012/05/10/como-funcionan-los-botones-sociales/?goback=.gde_1169097_member_114170991

... seguimos artellado info.....

Google Analytics é sen dúbida un dos máis poderosos programas de análise da web dispoñibles hoxe. O feito de que, como moitas ofertas de Google, é un programa totalmente gratuíto, fai aínda máis atractivo.

Abaixo nós compilamos todo o que precisa saber para comezar a traballar con Google Analytics en xeral, e especificamente coa versión 5.

Unha Breve Historia do Analytics

Google Analytics foi orixinalmente desenvolvido a partir do Urchin On Demand no 2005.

Ao comezo, o Google Analytics estaba dispoñible só por invitación, como a demanda para o produto foi moi alta. Non era totalmente dispoñible para todos os usuarios ata case un ano despois do seu lanzamento (agosto de 2006).

Posibilidades do Google Analytics 5

Unha das maiores novidades no Analytics 5 é a adición de paneis de control personalizados. Pode crear dashboards personalizados para os seus sitios web, que inclúen o que che interesa en métricas. Ademais, tamén se pode escoller o xeito no que a información é presentada (gráfico, táboa, etc.).


A interface básica

Cando accede ao informe para a súa web, vai primeiro ser levado para a pantalla Visión xeral dos visitantes. Isto difire da versión de Google Analytics, onde estaba primeira unha visión xeral Trae a pantalla amosa tamén que a información sobre as fontes de tráfico e contido.

No gráfico, pode optar por crear anotacións para días específicos. Digamos, por exemplo, tiña unha revisión do seu produto nunha gran industria en un sitio día especial. Podes engadir unha nota para ese día, de xeito que cando mira cara atrás nos seus patróns de tráfico nunha data máis tarde vai saber exactamente o que causou un aumento no tráfico.

Visitantes

O panorama visitantes é a pantalla estándar, podes ver cando ves o informe para calquera dos seus sitios web. Este pantalla dálle o número de visitantes, visitantes únicos, page views e (xunto coas páxinas media / visita). Tamén mostra que o tempo medio gasto no sitio web, a taxa de rexeitamento, ea porcentaxe de novas visitas (un gráfico de pizza Comparando novo para volver visitantes también mostrados). Isto lle dá unha boa visión xeral de alto nivel de como o seu sitio está facendo. Páxinas altas / visita, tempo medio alto no seu sitio web, unha taxa de rexeitamento baixa e dar unha idea de como os visitantes están atopando  útile seu sitio web .

Tamén vai ver que existen algúns básicos que a demografía, sistema e informes móbiles na parte inferior da pantalla de síntese. Podes ver os visitantes por idioma, país / territorio, ou a cidade, polo navegador, sistema operativo, e prestador de servizos, e polo sistema operativo móbil, proveedor de servizos e resolución de pantalla.

Podes ver informes máis detallados sobre a demografía, premendo sobre ela na navegación da esquerda. Alí pode ver información detallada sobre os lugares aos visitantes os seus '(incluíndo unha superposición do mapa) ou linguaxe, así como variables de usuario configurar definidos e informes personalizados para máis exacto.
No mapa, se fai clic en calquera país que vai ter un mapa máis grande do país, con información detallada sobre o que os seus visitantes están benvida.
A seguinte sub-informe da sección de visitantes e comportamento. Esta sección dá-lle máis información sobre os novos x antigos visitantes, como son frecuentes e, recentemente, retornando os visitantes do seu sitio web, e implicación do usuario.
Mirando cara o número de visitantes que retornan a miúdo se ter unha idea dálle os verdadeiros fans de cantas ten. Os usuarios que visitaron seu sitio web unha ducia ou máis veces son fans máis probable do seu sitio web ou empresa. Estes son os usuarios que pode máis ou menos contar cando pedir axuda na promoción dun novo produto ou outra forma de saír da palabra.
O informe do traballo amosa dúas medidas principais: a duración da visita e da profundidade da páxina (cantas páxinas dun visitante viu). Os visitantes que permanecen no seu sitio por máis tempo para ver máis páxinas son máis que estean implicados. Quere un elevado número de visitantes que ven máis dunha páxina, e estar no seu sitio máis que uns segundos. Se isto non está a suceder, estes informes van che dicir iso.
Os dous últimos informes da sección visitantes son para a tecnoloxía e as estatísticas de mobles. Para a maior parte, non son moi útiles Estas dende un punto de vista de marketing. Pero é unha boa idea para monitor-los e comproba que o sitio web que aparece correctamente nas combinacións máis comúns. É vital para revisar estas Ademais, cando está preparado para reformular o seu sitio. Se aínda ten un porcentaxe significativo de visitantes que chegan ao seu sitio web utilizando a tecnoloxía máis antiga, está indo para estar seguro ten que o seu novo sitio web aínda aparece correctamente a eles. Preste atención ás tendencias, tamén. Por exemplo, se ves que a plataforma propietarios móbil está aumentando por dous díxitos cada mes, vai querer ter seguro que o seu sitio ofrece soporte a esta plataforma, aínda que iso aínda representa unha pequena porcentaxe de visitas totais.

Fontes de tráfico

O seu tráfico visión fontes é unha das partes máis importantes da súa conta de Google Analytics. Onde o tráfico está a benvida lle di moito sobre a forza do seu SEO, as súas conexións entrantes, e do AdWords e outras campañas de publicidade. El mostra onde os seus tamén debilidades son. Ideal, quere o tráfico procedente dunha variedade de fontes, de xeito que non está vinculada ao seu tráfico de preto a unha única fonte que está alén do seu control. Por exemplo, se o 80% do seu tráfico provén de resultados orgánicos de Google, Google e de súpeto cambia o seu algoritmo e seu sitio acaba na páxina 10, en vez do principio da páxina 1, podes ver unha enorme caída no tráfico. Pero, só o 40% do seu tráfico está a benvida da mesma fonte, é máis doado para compensar .

Un dos informes máis importantes nas súas fontes de tráfico son os informes de palabras clave. Estes son vitais para descubrir como o seu tráfico de busca é atopar o seu sitio. Porque Analytics monitor non só os principais palabras clave tráfico para o seu sitio, pero cada palabra clave usada, podes ver todos os resultados de rabo longo busca targeted o tráfico para o seu sitio. Hai un breve resumo sobre a súa páxina do informe de palabras clave, pero os informes máis detallados poden ser atopados en "Buscar" sub-informe.

A procura sub-informe dille que tamén os visitantes da páxina son desembarco na maioría das veces, o mecanismo de busca e eles están vindo. Podes ver o seu tráfico (AdWords) pagado e tráfico orgánico, ou unha mestura dos dous. Tamén podes ver o tráfico en termos de campañas, incluíndo o tráfico de feeds RSS.

Se usa o AdWords, pode ver informes detallados de tráfico conducidos polos seus anuncios, incluíndo campañas, palabras clave, pezas días URLs de destino, colocacións, posicións clave e anuncios de televisión.  Esta receita suficiente ou conversións para facelos valer a pena. Pode ter algúns anuncios que só a pequena porcentaxe de tráfico, pero un gran número destes visitantes converter (ou viceversa). Sen coñecer as conclusións de meta ou ingresos, pode desconsiderar Estes anuncios e tirar as fontes de ingresos importantes.

Contido

Na páxina de resumo de contido, a gráfica representa un pouco do que vistas visitas páxina, entón podes ver os números usados ​​debe ser moito maior que o gráfico de visitas. Unha cousa que vai notar aquí é que páxinas e páxinas exclusivas.

Tamén na páxina de resumo é unha lista de receitas de AdSense, eo Índice de $ para unha determinada páxina (que é o valor desta páxina no seu funil de vendas). A súa taxa de rexeitamento e tempo medio de cada páxina móstrase aquí, tamén.

Na parte inferior da páxina de resumo verás opcións para revisar o contido do sitio web por páxina ou páxina de título, para ver as súas estatísticas de investigación do sitio (se está a usar Google Web Search), para ver os seus eventos, e para ver os beneficios do AdSense por páxina.

Outros informes incluídos na sección de contidos incluír o seu máis información detallada sobre as súas páxinas visitadas, así como de pouso e saída páxinas. Preste moita atención para as páxinas de saída, como pode fornecer estas pistas de onde os seus visitantes en funil de vendas están se desconectou. As páxinas de destino pode ser importante, como quere estar seguro de que a información necesaria está incluído nas páxinas dos seus visitantes están realmente a ver.

É unha boa idea para comprobar o seu informe de velocidade do sitio web, ocasionalmente, para asegurarse de que non existen as páxinas son incriblemente lenta para cargar. Páxinas lentas pode disuadir os visitantes, e pode interromper o proceso de conversión. Asegúrese de comprobar a velocidade da páxina de calquera dos seus principais páxinas de saída, tamén, como os tempos de carga lento pode ser unha razón para a xente está abandonando o seu sitio.


Conversións

Para configurar unha meta, obxectivo Só ten que seleccionar cal grupo quere empregar o nome do seu obxectivo, e, a continuación, definir o tipo de obxectivo. Terá opcións diferentes de alí, dependendo do tipo de obxectivo que está montando. É unha boa idea para polo menos un conxunto de metas para a última páxina no seu proceso de conversión. Tamén pode configurar un funil, ou unha serie de páxinas que antecederon a súa páxina de meta. Se definir iso, pode máis facilmente supervisar o que os usuarios de punto abandonar o proceso de conversión.

E-commerce conversións son moito máis complicado de configurar, e require a inserción de código na súa páxina web actual. Máis información sobre o seguimento de comercio electrónico pode ser atopado nos arquivos de axuda de Google Analytics.

Informes customizado

Conversións son divididos en dúas categorías: obxectivos e comercio electrónico. Obxectivos son bastante fáciles de configurar. Pode ter ata catro conxuntos de obxectivos, cada un con cinco goles individuais. Isto pode ser útil para seguir diferentes tipos de accións no seu sitio (como o tempo de permanencia, acadando unha páxina específica ou visitar un certo número de páxinas).

Existen catro tipos diferentes de obxectivos. Algúns son simplemente páxinas do seu sitio web que quere visitantes para chegar. Esta podería ser unha páxina de agradecemento despois de alguén poñer un fin ou se inscribiu. Podería ser unha páxina de produto especial. Ou pode ser algo así como a súa páxina de contacto ou unha solicitude de información. Tamén pode, en setembro de unha meta para un período de tempo gasto no seu sitio web, o número de páxinas / visita, ou un evento.

Unha das maiores vantaxes de Google Analytics é que permite a creación de informes personalizados. Informes personalizados permiten filtrar os resultados en base a unha serie de factores (basicamente calquera cousa incluídas en calquera dos informes regulares, ademais de filtros personalizados), e despois ver calquera das métricas incluídas no Google Analytics (incluíndo obxectivos personalizados). Podes engadir contido drilldowns Tamén segmento máis aos seus informes. Vai atopar o enlace de informes personalizados da barra de navegación superior.

Intelixencia

A intelixencia é un novo recurso de Google Analytics relativamente. Hai avisos automáticos construídos na aplicación, incluíndo Pageviews, tempo medio no local, visitas, taxas de rexeitamento e outras métricas (algúns dos cales son segmentadas). Pero pode crear alertas personalizados Ademais, para calquera cousa que definir. Configurar unha alerta é simple: basta facer que o as condicións de alerta e decide se quere unha notificación por correo electrónico un aviso é disparado, e está todo listo. As alertas poden ser configurados para todo o tráfico ou segmentos de tráfico, e pode alertas para cousas como cambios setembro en números de visitas, obxectivos, ou métricas semellantes.

A intelixencia pode ser unha poderosa ferramenta para rastrexar problemas potenciais no seu sitio web, ou picos repentinos no tráfico ou conversións. Obtendo información precisa e rápidas sobre os cambios no seu sitio significa que pode responder mellor ás mudanzas e garantir que os seus visitantes e clientes son mantidos feliz.

Sobre o Autor: Cameron Chapman é un deseñador freelance, blogger, e autor do famoso Internet: Un Guía Práctico para facer unha celebridade en liña.

Fonte: http://blog.kissmetrics.com/google-analytics-5/


en Borrador:

Adwords Auction Insights nos permitirá espiar a la competencia

No hay comentarios :

Publicar un comentario